پس از قطعی شدن رفتن فرناندو آلونسو به تیم استون مارتین و خالی شدن یک صندلی در این تیم، احتمالات پیوستن پیر گسلی به تیم آلپین بیش از پیش افزایش پیدا کرده، البته این احتمالات بدون پایه و اساس نیست چراکه سران تیم آلپین صحبتهایی با گسلی داشتهاند.
اما اگر پیر گسلی برای فرمول یک ۲۰۲۳ به تیم فرانسوی آلپین بپیوندد و برای این تیم رانندگی کند، صندلی او در تیم آلفاتاوری خالی خواهد شد. بنظر میرسد تیم آلفاتاوری درنظر دارد تا کولتون هرتا، راننده آمریکایی حاضر در مسابقات ایندیکار را به خدمت بگیرد.
این تصمیم یک اقدام بدون چالش نخواهد بود چراکه اگر این اتفاق رخ دهد، به نوعی میتوان گفت تیم آلفاتاوری از یک راننده بدون تجربه در مسابقات فرمول یک استفاده خواهدکرد و این به نوعی سطح کیفی رانندگان این تیم را پایین میآورد و از جهت دیگر، یوکی سونودا که به تازگی دومین سال حضور در مسابقات فرمول یک را تجربه میکند، به عنوان راننده ارشد و باتجربه این تیم تبدیل خواهد شد و باید بیشتر از بقیهی رانندگان سعی کند تا از همتیمی خود بهتر باشد.
هنگامی که نظر یوکی سوندا در این مورد پرسیده شد، پاسخ داد :
البته که شرایط بسیار سختی خواهد بود.
پیر (گسلی) همیشه و حتی در شرایط سخت بازخوردهای خوبی از مسابقه و خودرو به تیم ارائه میدهد و من چیزهای زیادی از او طی این مدت یادگرفتهام.
من هیچوقت به این فکر نکردهبودم که روزی بتوانم به خوبی پیر (گسلی) بازخوردها را ارائه بدم. ولی درحال حاضر من دارم چیزهای زیادی از او یادمیگیرم.
هنوز چیزهای زیادی مونده تا از پیر (گسلی) یادبگیرم و درحال حاضر هدف یکسانی داریم و آن، کمک در توسعه هرچه بهتر خودروهای تیم است تا در طول مسابقه، سرعتی خوبی داشته باشیم.
کولتون هرتا، راننده حاضر در مسابقات ایندیکار :
برچسبهای این خبر :
پیر گسلیآلفاتاورییوکی سونودا